" Sa nu faci niciodata pe cineva o prioritate in viata ta, atata timp cat tu esti doar o optiune pentru acea persoana"

Un nou tip de excrocherie!

Intr-0 dimineata in timp ce imi savuram in liniste cafeaua si bantuiam pe net printre stiri m-a sunat un tip pe nume GP ce s-a prezentat ca fiind din partea Romtelecom si ca urmarea unei extregeri nr. meu de tel a fost ales castigator, premiul constand intr-o masina Peugeot 208.

Bineinteles eram sceptica dar am zambit asteptand ca pentru inmanarea premiului sa trebuiasca sa platesc o suma de bani sau sa achizitionez un produs.

D-nul GP a continuat cu explicatiile, m-a pus in legatura cu vreo alti 2-3 colegi  fiecare prezentandu-se si dandu-mi alte si alte detalii despre premiu si pasii ce trebuiesc urmati pentru a intra in posesia premiului. Nu mi-au cerut date personale si nici nu au pretins vreo suma de bani , ba din contra, m-au intrebat daca timpul imi permite sa ma deplasez la un showroom , unde sunt asteptata de o anume d-ra RL, imi va fi aratata masina si trebuie sa ma prezint doar cu CI iar ridicarea si inmanarea premiului se va face in ziua urmatoare. Pentru alte detalii  urma sa sun dupa vizita la showroom.

Inca eram sceptica chit ca discutiile durasera mai mult de 15 -20 de minute iar totul parea ok.

Am cautat pe net un nr de telefon al reprezentantei firmei de masini unde trebuia sa ma prezint si am sunat cerand cu d-ra RL. Surprinzator pentru mine mi s-a facut legatura cu d-ra RL care mi-a confirmat ca sunt asteptata la showroomul respectiv, ca stie de masina ce trebuie sa o primesc ca premiu, ca mi-o va arata iar  ziua urmatoare voi deveni proprietara cu acte a respectivei masini.

Eram  surprinsa dar tot sceptica.

Il sun pe sot, urc in masina, il iau de la scarbici, luam copilul si plecam la showroomul respectiv, ne intalnim cu d-ra RL, ne arata masina, superba de felul ei, sotul se urca  la volan, ii face poze, nevenindu-i nici lui sa creada ca totul este real.

Respectiva d-ra ne povesteste ca firma care practic cumpara masina oferita premiu  a comandat 6 masini, 5 pentru firma si una pentru a ne fi oferita , ne spune ca discutiile pentru achizitionarea masinilor au inceput in decembrie 2012 dar s-a stabilit ca dupa sarbatori sa se achizitioneze.

D-nul SF (oare initialele numelui au fost alese cu grija? ?? ) cere factura proforma pentru achizitionarea masinilor,  politele RCA, CASCO si prima inmatriculare pe numele meu dar mentioneaza asigurarile vor fi suportate de catre firma , noua ramanandu-se sa platim doar prima inmatriculare.

2012-Peugeot-208

1076-2577 1076-2579 859550l-610x390-b-34fcb6e5

Plecam de la showroom muti de uimire dar inca sceptici,  totul parand totusi  ireal iar pe telefon suna iar d-nul SF care dorind a ne asigura ca totul e ok cere o adresa de mail pentru a ne trimite politele emise pe numele meu precum si un contract.

Ajunsi acasa verific mailul si il sun pe respectivul pt a il informa ca nu am primit nimic si ma informeaza ca practic noi urmeaza sa platim atat prima inmatriculare in valoare de 150 euro cat si cele doua asigurari. Primesc intr-un final mailul, incep negocierile cu respectivul SF si intr-un final din suma initiala de peste 2000 ron ne informeaza ca trebuie sa platim doar vreo 1200. Dupa mai multe telefoane date d-rei R si  la firma de asigurari aflu ca actele sunt corecte, dar totusi ceva nu imi suna bine. Stabilim impreuna cu d-ra R sa ii facem jocul respectivului , sa tragem de timp dar sa nu platim nimic chit ca daca as fi platit asigurarile banii nu ar fi fost pierduti , ei putand fi recuperati ulterior de la firma respectiva.

In final abia dupa ora 21 d-nul SF ne instiinteaza ca daca dimineata la prima ora nu platim asigurarile in contul unei ND , cica contabila firmei, vom avea probleme in primirea premiului. Am facut pe proasta facandu-i jocul, chit ca nu m-am putut abtine sa nu ma joc putin.

Era clara ideea de excrocherie , am sunat la un amic care lucreaza in politie, i-am dat toate datele dar surprinzator, politia nu poate face nimic, numerele de pe care am fost sunata sunt cartele, de d-na ND nu se pot lega chit ca respectiva a fost identificata si datele primite de la SF erau corecte,  deoarece nu am fost sunata de respectiva persoana, nu o cunosc si nici nu mi-a pretins ceva.

Ziua urmatoare am fost iar sunata pana la disperare  de catre d-nul SF care a tot sperat sa fiu suficient de naiva incat sa platesc asa zisele asigurari , chiar a insistat cu niste argumente puerile  dar mi-am continuat jocul de-a proasta si tinand legatura cu d-ra R am aflat ca respectivul a trimis o CI a unui asa zis reprezentant al firmei care va ridica masinile si chiar un Certificat de inmatriculare al firmei. Evident ca toate acestea au fost trimise tot cu scopul castigarii increderii.

In final bineinteles ca masinile nu au fost achitate, numerele de telefon de pe care am tot fost sunata si cu care a tinut legatura si la reprezentanta au fost inchise, respectivii sunt bine merci , mai mult ca sigur bucurandu-se de banii castigati din naivitatea unora. Sunt ferm convinsa ca nu doar eu am fost sunata si din pacate sunt la fel de convinsa ca multi au fost pacaliti.

Am impresia ca legile din Romania nu sunt pentru protejarea oamenilor cinstiti ci pentru protejarea infractorilor.

Lasă un răspuns

