" Sa nu faci niciodata pe cineva o prioritate in viata ta, atata timp cat tu esti doar o optiune pentru acea persoana"

Balamuc si minciuni

Trecand peste glume,  situatia e tare delicata si ingrijoratoare. Nu mai e vorba de Basescu. Iliescu, Antonescu, Ponta sau orice nume ci de stabilitatea institutiei presidentiale, a institutiilor de stat, de democratie si respectarea legilor. Evident ca in cazul in care Antonescu va ajunge presedinte primul act pe care il va semna in secunda doi dupa ce se va aseza pe scaunul de presedinte va fi gratierea lui Nastase. E foarte clar ca vor urma alti pasi in care DNA si alte institutii vor fi acaparate si controlate de catre USL si toti penalii care au fie dosare in lucru sau in instanta vor scapa basma curata.

Cu cateva zile in urma incepusem un articol pe care nu l-am publicat ( il voi posta mai jos exact in faza in care ramasese ) , a intervenit ceva ce m-a intrerupt, dar ma bucur ca m-am inselat. Se pare ca hibernarea care parca pusese stapanire pe populatie s-a terminat.

Doar noi , populatia, putem sa facem ceva pentru a opri acest tavalug care va duce Romania in prapastie. Nu voi dezvolta acum pt ca iar  timpul nu imi perminte dar sper cat mai curand posibil sa pot.

Nu vreau ca o mana de oameni sa influienteze in rau viitorul copiilor mei. De ce gandesc asa? Pretul greselilor politicienilor il platim noi si copii  nostri!

fragment dintr-un articol scris de Andrei Pleşu

„Mi-e imposibil să cred că nu există liberali şi pesedişti cu capul pe umeri. Mi-e imposibil să cred că toţi găsesc normal ca un prim-ministru să declare, sinucigaş, că „75% din timpul şedinţelor de guvern“ se dedică răfuielilor politice. Păi de ce?! De ce nu se ocupă Guvernul de zecile şi sutele de blocaje dramatice ale ţării? M-aş fi aşteptat ca experienţa politică a dlui Iliescu să fie mai tare decît o proastă solidaritate de partid; să-l îndemne, de pildă, la o – fie şi discretă – urecheală a „cîrlanului“. M-aş fi aşteptat la oarecare reacţii şi din partea dlui Mitrea. Sau a dlui Vosganian. Sau au o strategie ascunsă de căsăpire a premierului? Mă întreb şi cum e cu „Pro Democraţia“ dlui Pârvulescu. Nu aud nici vocea, de obicei promptă şi nuanţată, a amicului Hurezeanu. De Crin Antonescu nu mai vorbesc. E în transă. Cred că se visează în fiecare noapte în al douăzecilea an de mandat prezidenţial, transmiţîndu-i lui Băsescu al 3547-lea „avertisment serios“.

Concluzii? Două: 1) Mă tem că e mai uşor să te lupţi cu duşmanii politici sau cu înflorirea corupţiei, decît cu prostia şi vanitatea. 2) Pentru prima dată, în ultimii patruzeci de ani, îmi pare rău că mă întorc „acasă“.”, scrie Andrei Pleşu

Articoul nepuplicat si neterminat :

Timpul liber limitat si anumite aspecte din viata personala care imi umplu timpul, in mod placut recunosc🙂 , ma impiedica de a mai posta atat de des pe cat mi-as dori. Chit ca nu sunt „prezenta” aici decat foarte putin timp, observ cu placere si satisfactie in egala masura interes fata de randurile scrise aici iar pentru asta multumesc celor care urmaresc acest blog.

Am avut o perioada destul de lunga in care nu am mai postat si am cam fost rupta de aceasta lume virtuala. Singurele pareri si impresii cu privire la viata politica le aveam doar de la cei din jurul meu. Imi parea totul doar o stare de ‘adormire” , de blazare, de acceptare a propriei neputinte si infrangeri, in care contradictia dintre dorinta si putinta anihila dorinta si implicit motivatia fiecaruia,   multi ne mai interesandu-se de politica, de aspecte si decizii care le influienteaza viata, majoritatea fiind prinsa in cotidian, blazare, multi dintre ei fiind prea ocupati cu scarbicul, plata facturilor, ratelor, casa, copii etc. Practic asta s-a si vrut! Oamenii sa fie prinsi cu problemele cotidiene, sa se simta infranti, neputinciosi, limitati si sa isi acepte conditia fara a se opune, fara a riposta, fara a incerca sa isi ceara drepturile incalcate,   „

Lasă un răspuns

