" Sa nu faci niciodata pe cineva o prioritate in viata ta, atata timp cat tu esti doar o optiune pentru acea persoana"

Mamelucul fara ocupatie

Ieri seara, asa mai spre miezul noptii, cand intr-un final am ajuns acasa dupa o alta zi balamucita, plina de drumuri si probleme ce trebuiesc rezolvate, mi-am deschis mailul pentru a ma updata. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un mail de la site-ul simpatie.ro pe care scria : „ Confirmare email pentru EdiEdi FROM:webmaster@simpatie.ro ” deschizandu-l am gasit urmatoarele ” EdiEdi , Vă rugăm apăsaţi pe link-ul de mai jos pentru a confirma noua adresă de email: http://www.simpatie.ro/schimbare_email.php?id=57161….. „. Interesant , nu?
Nu stiu cine „imi poarta de grija” si doreste sa imi faca „un bine” intregistrandu-ma pe acest site , cu date false, nu sunt de genul masculin si nici nu ma cheama Edi,am o familie, o viata sociala plina si nu am nevoie de siteuri pt socializare sau cuplare si nu vad nici un motiv pentru care persoana mea prezinta un asemenea interes. Sper totusi ca totul sa fi fost facut doar din pura prostie si nu din alte motive ascunse. Asadar….domnule ( d-na) Mameluc de Romania, las, cu timp liber, fara ocupatie , mintea odihnita, creierul gol sau doar stafidit de atata efort intelecual aprofundat, stiu ca dintr-o stafida nu se mai poate „stoarce” ceva asa ca pentru tine acesta stafida ce se afla in cutia craniana pentru tine tine loc doar de „umbrela” pentru a nu iti ploua direct in gat ori din tot acest zbucium al gandirii ti-ai epuizat toate resursele de materie cenusie, asta daca ai avut asa ceva, tin sa iti specific faptul ca am dezactivat acel cont si ca rezultatul zbuciumului tau a fost inutil.

Imi cer scuze celor care viziteaza acest blog si care nu au nici o legatura cu acest post si acest subiect.

Lasă un răspuns

