" Sa nu faci niciodata pe cineva o prioritate in viata ta, atata timp cat tu esti doar o optiune pentru acea persoana"

Relanti si bulibaseala

Dupa o lunga perioada de relanti pe acest blog in care am scris asa incet, incet, pe loc si deloc, voi incerca asa printre picaturi de timp liber sa mai ma joc cu tastele de la laptop pentru scrie cuvinte insirate si citite de voi cei care imi vizitati blogul. In toata aceasta perioada am cochetat cu ideea de a sterge acest blog, inca nu am luat decizia finala, dar avand in vedere faptul ca sunt inca multe persoane interesate tind sa cred ca voi continua . Intr-adevar am mai scris tot asa printre picaturi pe celalalt blog, subiecte neinteresante pentru cei care nu ma cunosc, iar bombardamentul de stiri negative din ultima perioada, mitocania , incompetenta, bulibaseala si nu in ultimul rand nesimtirea dusa pana la paroxism a actualei clase politice m-au facut sa iau o pauza sau mai corect zis sa fac politica strutului, sa ma detasez de toata aceasta mocirla si sa imi reincarc bateriile, sa imi canalizez energia in alte directii,sa imi petrec mai mult timp alaturi de cei dragi, sa ma updatez profesional, sa ma bucur mai mult de viata si de cei din jurul meu si asa mai departe. Nu cred ca voi mai scrie sau dezvolta subiecte politice, sunt multi prea multi care o fac si o vor face in continuare dar mi-e prea sila de acest subiect si de faptul ca oricat as scrie , comenta, transpune pe blog ideile sau parerile mele nu se va schimba nimic in bine in aceasta tara, asa ca imi voi intrepta energia spre alte subiecte si teme deoarece noua, romanilor, ne lipseste unitatea iar ceva din mentalitatea acestui popor face ca permita actualilor politicienii sa faca tot ceea ce vor chit ca marea majoritate este nemultumita si sunt din ce in ce mai multi oameni afectati in rau de deciziile politice si economice pe care aceasta clica politica le ia. Citeam undeva ca fiecare dintre noi suntem respectati si tratati de cei din jur exact cum si cat le permitem iar noi, poporul roman, permitem actualei clase politice sa isi bata joc de noi, de fiecare dintre noi, de copii nostrii precum si de viitori lor, permitem sa fim calcati in picioare, sa furati de drepturi, deminitate, respect, principii si nu numai.

Lasă un răspuns

