" Sa nu faci niciodata pe cineva o prioritate in viata ta, atata timp cat tu esti doar o optiune pentru acea persoana"

Ganduri despre Romania cea de toate zilele

Am o stare de apatie amestecata cu oboseala si o doza de lehamite. Mi-e lehamite de aceasta societate, de aceasta situatie politica si economica, de faptul ca ne-am dezumanizat, ne-am redus spre zero sentimentele, ca nu mai exista principii, intelegere, compasiune, comunicare, iubire, intelegere, etc Traim intr-o societate mizera si infecta atat la propriu cat si la figurat, plina de rebuturi , dejectii umane imbracate in Armani, cu capul gol si portofele pline, cu non-valori pe post de VIP, cu pitzipoance si cocalari ce se inmultesc si se imprastie contopind totul precum gandacii de bucatarie, cu regi, gaozari si printese, unde gandirea romaneasca gafaie din greu, unde „datu cu parerea” devine lege, o tara plina de incompetenta fudula dar saraca si cu preturile mari, plina de farmec, contraditii si paradoxuri.
Unde esti tu Eminescu cu a ta : Ce-ti doresc eu tine, dulce Romanie? „Ţara mea de glorii, ţara mea de dor, Braţele nervoase, arma de tărie, La trecutu-ţi mare, mare viitor!”
Care tarie? Care viitor?

4 responses

  1. Stii ce se intampla….In orice tara din lumea asta sunt oameni nemultumiti de politici economice, presedinte, guvern s.a.m.d Peste tot exista incultura inca si mai accentuata ca in Ro, dar asta a mai ramas sa ne dam cu parerea: noi despre ei, ei despre noi. Am citit statusul tau cu falimentul. Se spunea acelasi lucru la greci acum cateva luni si stii ceva? Ei isi continua viata cu nonsalanta din totdeauna. Iar in acelasi timp te intreb ce se intampla cand o tara intra in insolventa? Vindem activele? Cui le vindem? Ce facem cu oamenii tarii respective, ii trimitem sa supra populeze o alta tara? Cred ca acum e la moda expresia asta si doar atat sau poate o strategie a asa-zisului guvern de acum.
    O zi frumoasa iti doresc!

    4 Iulie 2010 la 18:19

    • Yoyo

      Raspunsul asta il puteai scrie si pe mess, dar e ok si aici. Nu am pretentia ca toata lumea sa gandeasca la fel ca mine si nici nu impun. Ceea ce am scris aici este doar ceea ce gandesc si simt din prisma romanului care traieste aici. Tu fiind plecata ai cam pierdut contactul cu realitatea de aici.
      Nu am intentia de a ma justifica in fata nimanui. Fiecare are dreptul la propria opinie! Asta este a mea !
      O seara asa cum ti-o doresti!

      4 Iulie 2010 la 18:31

      • Nici pe departe gandul de a cere cuiva justificare pt cum gandeste, am incercat poate doar sa iti spun si un alt punct de vedere, poate cel al unei persoane care, e adevarat, nu petrece prea mult timp in Ro si o persoana care este, mai mult sau mai putin, la curent cu aceleasi zvonuri din Grecia. Am stat 5 zile acasa si nici nu am putut sa ma uit la tv si sa vad „spectacolul” pe care il platesc prietenii mei care lucreaza in Ro.
        In speraqnta ca ai inteles ca nu a fost un repros la felul cum gandesti, ci doar un punct de vedere, iti doresc o seara frumoasa!

        5 Iulie 2010 la 17:32

        • Yoyo

          Asa cum am scris si in prefata blogului, sunt deschisa la sugestii si capabila sa citesc si alte puncte de vedere. Ce extrag din ceea ce citesc, ramane discutabil. Oricum subiectul este vast, s-a scris si vor mai curge rauri de cerneala pe aceasta tema. Oricum, vorba lui Einstein : totul este relativ. Fiecare vede si analizeaza din prisma personala, a culturii, a nivelului de pregatire, a capacitatii fiecaruia de a se informa, discerne si macera informatia primita si asa mai departe. Nu am avut si nici nu am intentia de a deschide o polemica pe aceasta tema.
          O seara asa cum ti-o doresti!

          5 Iulie 2010 la 18:23

Lasă un răspuns

